Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
Lent a dinamót még átnézem, meg ha keveslem az ampereket, lehet majd kap egy 25W-os égőt a 35-ös helyett, meg hátra ledek, és elvileg nyertem is bő 10W-ot.
|
Pucold ki a kommutátort, csiszold meg a pogácsákat a fesszabón, nézd át a csatikat, jó lesz az
|
Nagy Milic nekem be van tervezve, mehetünk csapatosan is, persze csak tiszta idő esetére.
|
Az iszen sosem tudtam megmérni a töltést, mert úgy szikrázgat ott minden, h már 2m-re a motortól megkergül a műszer. Egy-egy motorozás után rámérek az aksira és ha 6v velett van, nyugtázom, h jó és kész
|
A hosszúhétvégére vannak ötletek? Ne menjünk ki szlovákba, Zakopánépa, valahová? Belföldön már esélytelen szállást találni... Vagy ha egynaposok lesznek, megnézhetnék már a Nagy Milicet!
|
Én meg továbbra is osztok-szorzok, és végül mindig oda lyukadok ki, hogy lehet jó ez a töltés, ez ennyit tud.
Ugye alapból 75W-os a dinamó max. teljesítménye, amit ugye max fordulaton ad (új korában). Namármost az első izzó 35W, helyzetjelzők 10W, műszarfalvilágítás 2W, üresjelző 2W, ez így eddig 49W, és még nem fékeztem, indexeltem. A gyújtás ahogy mértem kb. 4A-t szív fel üresen, járás közben igaz csak 2-3A mérhető, de ez valszeg a műszer lomhasága ugye a megszakítások miatt. Ez ugye 6V-al felszorozva 24W. Hol is járunk? 73W. Hát nem csoda, hogy töltésre lófasz se marad.......nem kell itt több A-t várnom......
|
Próbáltam fiús alkatú, rövidre nyírt vörös hajú csajt keresni Házibuli Attila kedvéért, de sajnos csak ezt találtam...
|
Keveslem a töltést......nagyobb gázra is lámpa nélkül max. 1A, lámpával meg 0,5 A megy az akksiba, ezt elég soványnak érzem, bár végülis tölt, ráadásul a feszültség sem nő rendesen, sőt még csökken, ahogy nő az amper, ezt se igazán értem. Szét kellesz nézni lent a dinamónál, mert a szabályzó nem is szabályoz, el se éri azt a szintet, hogy visszavegyen, csupán az áramkapcsolója húz be, a másik oszlop meg se rezzen, engedi telibe ezt a keveset. Alapjáraton, meg kicsivel felette is 5A kürül megy ki még az akksiból, ez így nem a legjobb áramháztartás, főleg ha nem forgatja az ember.....
A Czetka a 45W-os dinamóval jobban tolja, mint ez a 75W-os. Bár mondjuk ott 25W-os az égő, nem 35W, nomeg itt a gyújtás is kétszer annyit elvisz.
De akkor is keveslem a delejt. Mondjuk van két fasza 6V-os ledpanelom, lehet beépítem hátra a lámpába, végülis egy 5W-os izzó is közel 1A-t kér....
|
Nem a jawakat unjuk hanem téged...............
|
Jó Puxi-bike felextrázva....
|
Aki esetleg már unná a sok Jawát.....
|
A vesztest kihívom a pancsival, de semmiképp a forgalmas szokszói úton
|
Szikszó felé a hosszú egyenesben majd megyünk egy diszkrét versenyt, kicsit odahúzzuk neki a gázt, mint októberben. De nyilván nem véletlenül simulnak a jó babák is a Twin Sportra...
|
Ó milyen szép tiszta itt még a DT-ém, most szinte csak a seggem helyén nem sáros
Kiváncsi leszek majd, hogy a Twin mennyivel lép nagyobbat, állítólag erősen érezhető a többlet, de gondolom a fordulatra hegyeződik jobban a 4 felömlő miatt.
Az enyémet azért a DT-vel továbbra is otthagynám, csak nem mind1, hogy a DT-t végig forgatni, váltogatni kell a tempózáshoz, a Jawa meg kényelmesen nyomatékból haladgat.
|
Bizony-bizony, haladós gépek ezek, városba nem valók...ott a könnyed szinyók vannak elemükben.
|
A mai délutánt motortesztelésre szántam, tettem pár karikát az S51-essel, ami szerintem egész vállalható lett:
Nomeg a Jáwát se hagytam már tovább pihenni, abba is beletekertem egy Lillafüred-Hollós-Rejtek-Kereszt-Lászlós távot. Piszkosul megvagyok vele elégedve, úgy megy fel 80-al Felsőhámorban alapjáraton szinte, mint a szél, ez bizony új távlatokat fog nyitni túrázás terén. Szívpezsdítő a pincéből jövő hörgős rotyogós erő, forogni viszont nem szeret, váltani kell felfele és a nyomatékot élvezni, de ez pont illik a motorozási stílusomhoz. Városi cammogáshoz viszont nagyon szar, 3-asban is rángatózik, inkább 2-esben lehet vele csak tökölni, 60-70 felett érzi jó bőrben magát. Max. 90-et mentem vele, de ott még lép, többet nem is fogok, mert már majd letépi a sisakomat ez a "bődületes" sebesség, a fix 80 lesz az én hosszútávú tempóm. Azért érezhetően jobban lehet így haladni, mint a Czetka kellemes 60-70-kéjével. Rendesen előzgettem az autókat, kívánja a tempót!
Töltését majd még tesztelem, de annyira csak nem lehet szar, hisz még nem vettem új akkut, hanem a Danuviához kapott, 1980-as gyártású, még bakelitházas, plexitetejű akksival mentem, amivel még az index is alig működik, csak fordulaton. Majd meglátjuk mit mutat az új akkuval, ez még csak most gyorsteszt volt, hogy meghozza a kedvem
|
Lennék utas ott hátul, a piros pólós helyén, az amúgyse jó :)
|
Szép rozsdásak. Akkor megegyeztünk. 8000-ért kapsz tankbetétet. De csak az egyik oldali van meg, ugye nem baj?
Na, de komolyan. Gondoltam, hogy millió van ilyen cuccból neked. Sebaj, még egy ideig kerülgetem a garázsban.
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|