Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
Régebben a megyei kapitánysággal szembeni kétsávos úton volt (Hatvanötösök útja), ha a Szeles utca felé tartasz, akkor a bal oldalon.
|
Hol van Miskolcon jó villanymotor tekercselő, név, cím, telefon? Igazából egy kis jeladót kellene betekercselni, nagyon vékony rézhuzal megy rá. 2 cm-es kis alkatrész. Babetta gyújtás jeladó amúgy. Készülget lassan a gép. Csak mindig közbejön valami kis bisz-b.sz.
|
Gondoltam csak lekéne krómoztatni a Czetka dobközepét, hogy legyen fullos a gép, dehát felhívtam Edelényt.....azt mondja a csaj min. 3 hónap........mondom akkor csináljuk már úgy, hogy foglalok most egy időpontot, és akkor szól 3 hónap múlva, kiviszem, aztán otthagyom nekik egy hétre, de nem, csak úgy lehet , ha most kiviszem, és ők majd 3 hónap múlva szólnak, h kész, addig ott kerülgetik a kacatjaik közt.....láttam, h tárolják a dolgokat. Hát tudod mikor.....
Ezekszerint ennyire hiánycikk a krómozás, szal Póc, épp kérdezted, hogy mire lenne jó vállalkozni, hát hajrá!
|
Elolvastam, érdekes volt, pont elfogyott a reggelim, mire a végére értem!
|
XD ezen a tárcsafék vs dobfék témán jót nevettem :D
Az egész áttállás nem a fékerő miatt volt hanem az anyagtakarékosság és a rugózatlan tömeg csökkentése miatt:D
rájátszott az is, hogy amíg a fékpor a tárcsa betétből 90% ban leválik elviszi a szél addig a dobféknek ez csupán 50%
Sákó hidraulikus hozzászólásával részben egyetértek. de nem a nyomó erő a lényege hanem hogy a folyadék enm nyúlik és nem is nyomódik össze a nyomóerő satuféknél számít max, és erőkarral helyettesíthető egy 20 centis fékkullcsal meg egy jó áttétellel a tárcsafék dugattyúja elenyésző a dobfékhez képest:) de amúgy se lényeg.
Az már annál inkább hogy a kerék középpontjától milyen távolságra akarod megfogni a kereket ha majdnem akkor a a tárcsa mint a kerék hamarabb meg tudod fogni mint egy kicsivel. Ez volt a 3. dolog ami miatt áttértek a dobfékről:)
De ez a nagy felületen fog ez tetszettD:D:D ugye a jobb tapadás is attól lesz, hogy veszünk a kopott dunlop 90/90 helyett egy 4.00 ás cordatic ot amin még van egy centi minta és le is eresztjük me akkor nagyobb felülettel érintkezik talajjal:D:D
Hátulra fölösleges a tárcsa ha nem pályamotorról van szó.
azért használnak mai napig sok helyen dobféket mert
1. a tárcsa nem szereti lánctól átföröcsögő olajat zsírt
2. sokkal érzékenyebb hirtelenebb mint egy dobfék és nem kivánom de ha valaki kihajt elétek me elbambul nemfeltétlen az a jó ha besatuzol mindkét kerékkel. mert ha a kerék csúszik akkor a ott már nincs nagy felületen tapadás még cordatic gumival se!!!!
3 ha a paraszt a lábával tapossa a munkahengert az lényegesebb durvább terhelés mintha a kezével nyomkodja egy akron keresztül:D:D
Burkus pont a fentiek miatt bukott be elsősorbana jawa tárcsafék előlre túl volt méretezve a féknyereg mert a szerecsétlenek valami kistárcsás japán túróról másolták le azt rátettek egy 2x akkora tárcsát aminek se hűtése nem volt de legalább egy 650 motorról kopizták hozzá a féknyerget ami meg húzott akkorát h sokan fejre álltak vele amikor megvették a dobfékes után:D:D ( amúgy a twinsportokat tudtommal dobfékkel csinálták csak olyan helyeken mint pl németország akkoriban már nem lehetett eladni dobfékes motort me há az nem modern meg miylen gáz az hogy az etz tárcsás akkor a jawa ménem az)
Későbbiekben finomitották a technikát de amiket látsz hirdetésbe azoka 640 es 650 es modellek voltak vagy lehetet hozzá kapni avgy extraként rendelni már a végefelé.
Megint hosszura sikerült de Burkuson kivül csak elolvassa valaki XDDD
|
Nekem a Swalbi túl magas, az S51 sokkal alacsonyabb, meg ugyanezért félek a 634-estől is, mert az is magas, még a Swalbitól is magasabb az ülése, és ráadásul nehéz dög 150 kg. Szal majd elválik, hogy a Czetka marad hosszútávon, vagy a 634-es. A Czetka, meg a Danuvia az mintha rám lenne öntve, imádom mindkettőt.
A DT sem alacsony, de az cseles, mert az ülése a tanknál eléggé lemegy, meg a rúgózása is sokat enged, meg alapvetően a lábtartó is már magasan van, szal azon valahogy nem tűnik fel úgy, mint a Swalbin és 634-en.
A Twin meg szerintem még magasabb a 634-estől, az nekem már teljesen feélejtős lenne.
|
Egy ilyenen jobban elférnék...
|
Én nagyon szerettem a 250-es Jawat. És nekem pont jó volt. Nagytestű Burkinak valószínű kicsi lenne, nyomorogna rajta. Van közöttünk vagy 40 kg, meg 25 cm.
|
Annyi van, hogy a Planéta 5 egyhengeres, 350-es és kétütemű, szóval a traktor / mozdony feeling garantált
|
Néha az én Golfomon is felnyílik így a motorháztető egy-egy nagyobb kátyú után....
Hát az a P 5 a Twin Sport ikertestvére ahogy így jobban utánaolvastam és megnézegettem. Meg aztán nincs is eladó ideheza, csak az a fogat amit belinkeltem, bő fél milkáért...
100-ért van itt nekem a közelben félretéve egy sokkal szebb csöpi, ugyanilyen lejárt papírokkal. A tulajnak sem sürgős, nekem, se, meg sincs hirdetve, nem is lesz, csak rám vár. Ha mindenáron csöpi kell majd, csak elugrok hozzá valamelyikőtökkel, lerakom a százast és kész...
BT is megmondta hogy az én magasságomhoz, testsúlyomhoz a Twin kell, és igaza volt, mert ez a motor tényleg olyan, mintha rám tervezték volna. Épp jó a hossza, magassága, ülése, ereje. Örülök, hogy végül az ő tanácsát fogadtam meg a sok közül. Szerintem és BT szerint is, a csöpi váza az én alkatomhoz kicsi. Olyan ez, mint amikor Siskó próbált felülni az én Schwalbimra a kilátónál. Sehogyan sem sikerült neki, mert nem az ő mérete.
De teljesen azért nem zárkózom el a dologtól, majd megyek pár kört Puxi a Czetkáddal nyáron, cserélünk egy-egy túrán egy-egy szakaszra, aztán meglátjuk. Mert annak ugyebár tökugyanaz a váza, ülése, kormánya, mint a Jawa 250-nek, ha nem tévedek.
De egyelőre kurva elégedett vagyok a Twinnel.
|
Ezerszer többre megy egy P5-tel.
|
Egyelőre csak ez van róluk Gabika, de nyitva tartom a szemem!
|
Igen, ezek a források csak hóolvadás vagy nagy esőzések után indulnak meg. Volt olyan, hogy évekig nem jött semmi belőlük. Most magas a karsztvízszint, ezért kibuggyannak.
|
ahha, hát híradót azt mostanában nem nézek Ezek a Jawa-s púzok már minőségiek, van róluk több kép? esetleg link?
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|