Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
En sem tetlenkedtem, csak nem olvastam a forumot, merf amikor irtad petak hogy mennel, en mar nyeken voltam danival meg adammal es osszegereblyeztuk az osszes levelet, metszettunk egettunk, utana feltettuk az rd re a friss vekony orszaguti gumit es kiprobaltuk. Megneztem egy motoros csizmat, itt van nem messze 45 os, hasznalt de kifogastalan. 15 ert meg is veszem, aztan mehetunk a bukkbe! |
Kérünk Burki pár közös lillafüredi fotót!
Ki merre ment tovább onnan?
Én mentem egy Száraz-szinva-völgy-Hór-völgy-Hidegpatak-völgy-Belvács-völgy-Kács-Sály-Mocsolyás-Kékmező-Komlós több, mint 80 km-es kört, természetesen hegyen-völgyön. Hol hó, hol jég, hol dagonya, hol full szilárd út volt!
Ilyen egy igazi motoros TÚRÁZÓ
|
Nagyjából beállítottam a pancsa karbiját, mentem pár kört vele lehet h azzal mennék délután, had járódjon befele (mondjuk így hidegen letilttattam az 2-3, csak h jobban húz-e mint régen, de azért be kell járatni)
|
Oké, benne vagyok, de nehogy megint vmi pénztemetőt vegyél!
|
Na én most kiugrok még egy rossz 51-esre ráalkudni szemtelenül, de olyan délre itthon vagyok, utána gurulhatnánk valamit, de ilyen Avasi kilátókkal nem foglalkozom, ha már motorra ülök, akkor menjünk fel pl. Jávorkútra, Hangácsra, vagy mittom Kisgyőrbe, Varbóra, de legyen azért összesen egy 50 km-ke.
|
Az éven nem volt időm foglalkozni vele, de egyszer majd menni fog az
A szakvizsga az bő
|
Na és mi újság a Schwarglis projekttel Barikám? A kezdeti nagy lendület után gyanús nekem ez a nagy hallgatás...
Szerintem menjünk fel a Schwarákkal a kilátóhoz lőni pár fotót meg napozgatni, dumálgatni dél körül amikor a legmelegebb van, oszt jóvan...
Az még talán Gabó szűkre szabott idejébe is belefér itt a nagy szakvizsgafelkészülésben...
|
Motoroznék én is ma, a riga, a robogó és az Izs fogható be, majd csörgessetek ha van ötlet, addig kimegyek futni, mert ezen a szép napos délelőttön Peti nem fog a ház előtt állni
|
Oké, hogy ez egy veterános fórum, ahol a tárcsafék és a megszakító nélküli gyújtás olyan, mint GPS a lovaskocsira, de meg ne magyarázza már nekem egyikőtök se, hogy a dobfék azért és csakis azért jobb a tárcsaféknél, mert nagyobb felületen súrlódik
Aki így gondolja, lesz szíves szalagféket szerelni a motorjára, majd 100-ról megállni értelmes féktávon belül
|
Sákó ne magyarázd már el nekem hogy melyik fék fog jobban. Ezt nem azért osztják mert szépen mosolygok. Meg mer valami hányingerrel elindulok aminek az eleje majd kiesik....................
http://mavamsz.hu/mavamsz-veteranjarmu-hegyi-felfuto-bajnoki-futamsorozat-2015
|
Mentségére szóljon, hogy visszahívási kampány volt amire jött.
2016.02.26 19:15 Verhovina „
még márkaszervíz
|
még márkaszervíz
|
Vasárnap én Rékával kirándulok, de szombaton alapvetően ráérek, mondjuk akarok egy jót aludni, de nagyobb, egésznapos motorozáshoz szerintem hideg lesz még, most voltam kint Lillán az S51-essel, hát nincs meleg, kb. 1-2-3 óra motorozható kellemesen aszfalton, még jól beöltözve is szerintem. Terepen jó lenne, mert ugye ott izzaszt a küzdés, de piszok nagy dagonya van, meg a DT-émre még a tavalyi kálmánhegyi út sara szilárdan rá van kötve, a lánc alig mozdul, azt előbb leakarom majd veretni slaggal, rendbeszedni, valami melegebb időben az udvaron. Ami nem most lesz még.
|
A mai napon a Nissannál az utólsó ügyfél autójának a rendszámát a munkatársam az előjegyzésben JEV-xxx helyett tévesen JEW-xxx nek vette fel.
Na most ebben semmi poén nem lett volna, ha nem Sákó lett volna az az ügyfél :D
|
A tárcsafék egyértelműen jobb, mint a dob, ez nem vita, de az is tény, hogy egy komolyabb dobfék is elegendő tud lenni, ha jó állapotú, jól összekopott, nem üt, nincsenek kikopva a csapok, karok, és a bovden sem nyúlik. Csak sokszor ezek közül valami sosem oké. A tárcsafék meg ha jó a hidraulikája, általában jól is fog, mégha kopott szar is.
|
Na szoval helyesen akarunk e inni ma, es hetvegen motorozni valamerre? |
De inkabb arrol beszelj hogy akarok e ma inni valahol este, hetvegen meg motorozni valamelyik nap |
No igen, de ne feledjuk hogy a 2 kulcsos dob is csak bovdenes volt, mig a tarcsasok hidraulikusok, amivel a ket munkahenger kozotti atmerokulonbseggel es a dugattyu megtett utjaval igen csak meg lehet erositeni a tarcsan jelentezo nyomoerot azon a 10 cm2 en is..itt van pl az rd..hatul dobos szetkopva...eleg szar. A dt hatul tarcsas kozepesen kopott..egesz jo...a motorok tomege egyforma kb es a teljesitmenye is |
Jó Sákó ilyenekbe meg nem kérdezek bele hogy "belegondoltál-e" mer lehet nincs mivel........de egy egy társafék ETZ, Jawa, mekkora felületen dolgozik szerinted? És egy jólbeállított 2kulcsos mekkora felületen dolgozik? Akkor miről beszélünk.........
|
De mi a fasznak az a tárcsa, hát ezeken 2kulcsos van az megfog 600kg. Ami jó nemkell basztatni. Mai napig úgyvan, jó van tárcsás is. Meg vizes 2karbis, de ezzel is legyalázod a 20-21est.
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|